PYTANIA? ZADZWOŃ!

+48 730 961 100  LUB NAPISZ SKLEP@ABILINE.PL

PROMOCJA >> ZAMEK SMARTLOCK + BRAMKA WI-FI TANIEJ NAWET O 300 ZŁ!

Wersje językowe
MENU KURTYNOWE

Recepcja samoobsługowa ABLCheck in

Dostępność: na zapytanie
Cena: 2 706,00 zł 2706.00
Cena netto: 2 200,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 405 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 4.75
Producent: abiLine
Kod produktu: ABLCheck in

Opis

 

Recepcja samoobsługowa ABLCheck in
 

Kioski abiLine to rozwiązanie, które zmienia rynek hotelarski i obniża koszty prowadzenia obiektów noclegowych. Samoobsługowa recepcja kiosk pozwala gościom hotelowym na  samodzielny check-in oraz check-out w hotelu. Procedurę samoobsługowego check-in może dokonać  100% Gości hotelowych co pozwala na redukcję do minimum personelu hotelowego.

Urządzenie to może być uzupełnieniem istniejącej recepcji lub całkowicie zastąpić tradycyjny meldunek gości.

abiLine Check-in automatyzuje standardowe czynności wykonywane przy zameldowaniu: gość przechodzi identyczną procedurę jak w przypadku tradycyjnej recepcji: dokonuje płatności, okazuje dokument tożsamości i odbiera klucz do pokoju.
Dodatkową zaletą kiosku jest wielojęzykowość oraz bezbłędne przetwarzanie operacji w przeciągu kilku sekund.

abiLine Check-in zapozna gościa z procedurą automatycznego meldunku wysyłając z wyprzedzeniem wiadomość e-mail na adres wskazany w momencie dokonywania rezerwacji.
Wyjaśni on działanie systemu oraz procedurę uzyskania kart do otwarcia pokoju.

Wymagane kroki:

  • podanie numeru rezerwacji
  • dokonanie płatności kartą
  • załączenie dokumentu tożsamości, w celu automatycznego wypełnienia formularza
  • złożenie podpisu na ekranie
  • odebranie kluczy i potwierdzenia zameldowania

Usługa recepcji abiLine Check-in jest rozwiązaniem w chmurze oferowanym jako miesięczna subskrypcja (SaaS).

Aby korzystać z kiosku wymagana jest integracja systemu PMS z zamkami (elektroniczne zamki w pokojach hotelowych) oraz terminal obsługujący płatności kartą - Terminal dostarcza zamawiający.

Customizacja recepcji jest dokonywana odpłatnie jednorazowo!

Po integracji kiosku z hotelowym systemem dostępne są następujące funkcje:

  • wyszukiwanie rezerwacji i identyfikacja gości;
  • ustalanie ceny za pobyt gościa;
  • realizacja płatności kartą debetową / kredytową;
  • drukowanie paragonów;
  • przetwarzanie płatności w systemie;
  • automatyczne wypełnianie formularzy rejestracyjnych;
  • odczytywanie dokumentów;
  • możliwość złożenia podpisu na ekranie;
  • wprowadzanie danych gości do systemu PMS;
  • wyszukiwanie wolnych pokoi;
  • programowanie i wydawanie kart;
  • sprawdzanie poprawności działania kart;
  • drukowanie kart pobytu;
  • wprowadzanie informacji o zameldowaniu do systemu PMS;
  • platforma wielojęzyczna.

 

Każdy kiosk wymaga nieprzerwanego źródła zasilania i połączenia kablowego z Internetem.
Regularne serwisowanie wykonywane przez pracowników w hotelu polega na wkładaniu do kiosku zaprogramowanych kart dostępu i papieru termicznego do drukarki. W kiosku jest napięcie 12V, więc jego obsługa jest całkowicie bezpieczna.

Nie rekomendujemy instalowania kiosków na zewnątrz hotelu, ponieważ obniża to komfort gości, którzy są zmuszeni dokonywać rejestracji przed drzwiami hotelu. Jeżeli planują Państwo korzystanie jedynie z automatycznej recepcji 24/7 lub umożliwiają meldowanie się w godzinach nocnych, zalecamy zainstalowanie dodatkowej blokady przy głównych drzwiach wejściowych, które można otworzyć za pomocą karty dostępu do pokoju lub kodu dostępu. Goście otrzymają taki kod w e-mailu, wysłanym przez abiLine Check-in.

 

*Cena podana w karcie produktu w sklepie www.abiline.pl stanowi przewidywany koszt miesięcznego najmu recepcji przy umowie min. 12 miesięcy. 

Przy umowie na 12 miesięcy pierwszy miesiąc za darmo!

Urządzenie jest wynajmowane przez okres obowiązywania umowy. Klient na poczet wynajmu musi wpłacić kaucję zwrotną  w ustalonej wysokości lub na własny koszt ubezpieczyć wynajmowany sprzęt od ewentualnych zniszczeń. 

Minimalny okres wynajmu recepcji wynosi 3 miesiące - wówczas miesięczny koszt wynajmu wynosi 3000 zł netto.

Przy wynajmie na okres 6 miesięcy - wówczas miesięczny koszt wynajmu wynosi 2600 zł netto

Przy wynajmie na okres 12 miesięcy - wówczas miesięczny koszt wynajmu  wynosi 2200 zł netto

Dodatkowo wymagana jest jednorazowa opłata za customizację, która jest ustalana indywidualnie z klientem. Kwota jest uzależniona od zamków elektronicznych i oprogramowania PMS w hotelu.

W przypadku zainteresowania produktem i otrzymania szczegółowych informacji prosimy o kontakt. 

 

* Kaucja podlega zwrotowi w przypadku oddania urządzenia w stanie niepogorszonym. Wysokość kaucji ustalana jest indywidualnie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl