PROMOCJA >> ZAMEK SMARTLOCK + BRAMKA WI-FI TANIEJ NAWET O 300 ZŁ!

PYTANIA? ZADZWOŃ!

+48 730 961 100  LUB NAPISZ SKLEP@ABILINE.PL

Wersje językowe
Producenci
Najczęściej zadawane pytania



1. Czy muszę rejestrować się w sklepie aby złożyć zamówienie?

Nie ma potrzeby rejestracji. Zamówienie można złożyć bez uprzedniej rejestracji.

2. Co stanie się z zamówionym towarem jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Każda przesyłka nadana firmą kurierską ma numer monitorowania, dzięki temu można śledzić lokalizację przesyłki.

Prosimy klientów aby podawali w danych do wysyłki numer telefonu, wtedy kurier dzwoni aby ustalić dogodne godziny dostawy.

3. Czy można zamówiony towar odebrać osobiście?

Towar można odebrać osobiście z magazynu abiLine Polska sp. z o.o. sp.k. po wcześniejszym ustaleniu terminu gotowości zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru?

Jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty zakupu. Pod warunkiem, że towar nie był używany oraz jest w stanie niepogorszonym.

5. Czy przy zakupie kilku produktów, do każdego jest doliczany koszt dostawy?

Przy zakupie kilku produktów w naszym sklepie opłata za przesyłkę jest naliczana tylko raz.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl